Jmenuji se Tomáš Andrlík a mám dlouholeté zkušenosti s tvorbou webových stránek ve WordPressu. Od roku 2001 se věnuji tvorbě a designu webových stránek, a postupem času jsem se specializoval na WordPress.

Mým hlavním zaměřením je zabezpečení webových stránek a optimalizace rychlosti načítání. Chci zajistit, aby vaše webové stránky byly bezpečné před potenciálními hrozbami, jako jsou hackeři a malware. Snažím se také maximalizovat rychlost načítání stránek, což přispívá k lepšímu uživatelskému zážitku a optimalizaci pro vyhledávače.

Své zkušenosti a dovednosti využívám k vytváření moderních a funkčních webových stránek pro různé typy klientů. Spolupracuji s klienty na vytváření unikátních designů a přizpůsobování webu jejich potřebám. Mým cílem je poskytovat profesionální a kvalitní služby, které přispějí k úspěchu vašeho online podnikání.

Pokud hledáte odborníka na WordPress weby, zabezpečení a optimalizaci rychlosti, jsem tu, abych vám pomohl. Společně můžeme vytvořit webové stránky, které nejenže budou esteticky atraktivní, ale také budou bezpečné a rychlé.

webmaster-tomasandrlik
2020
2020
Získal jsem certifikát odbornosti pro práci s Miowebem.
2020
2019
2019
Připojil jsem se do týmu Web s úsměvem, kde spolu s kolegy tvoříme krásné weby, propojujeme systémy a tvoříme členské sekce.
2019
2015
2015
Mně i mým zákazníkům přestaly stávající systémy stačit. Hledal jsem a zkoumal i jiné alternativy na trhu – převážně v zahraničí. Clipsan, MailChimp, ActiveCampain, GetResponse, nejnovější verze OptimisePressu a další.

Na podobném trendu pracuji i dnes. Baví mě systémy studovat, testovat, nacházet jejich potenciál a zkoušet v praxi. V řadě případů si dokážu některé ze systémů přizpůsobit díky svým znalostem programování. Rád weby i optimalizuji. Proto pak nejen fungují jak mají, ale jsou i svižné a dobře čitelné na dostupných platformách (PC, tablet, mobil…).

Mám za sebou více než 200 vytvořených webových stránek. Od menších, několikastránkových webů, po „velké“ infoprotukty, kde jsem kolikrát asistoval na kampaních (uvedení produktu na trh).

Mé aktuální portfolio čítá více než 100 webů, které aktivně spravuji (aktualizuji obsah dle dohody se zákazníkem, zálohuji systémy, starám se o aktuálnost systémů a pluginů). S většinou svých zákazníků jsem navázal dlouhodobou spolupráci.

Má práce mně skutečně baví. Každý zákazník je trochu jiný a s každým se učím nové věci. Je zajímavé objevovat nové systémy a nacházet pro daného zákazníka to správné řešení. Zároveň se vzdělávám i sám a zkoumám trendy.

Své znalosti také aktivně sdílím. Ať už na svém blogu či na přednáškách, na které mě zvou.

Mám rád zákazníky, kteří mají zápal pro své vlastní podnikání a zároveň myslí na to, že internet jim může mnoho věcí zjednodušit. Ať už přehlednou prezentací jejich portfolia nebo právě automatizací a systémy, které jim ušetří jak množství času, tak peněz.

Jak se jim práce líbí se můžete přečíst tady.
2015
2014
2014
Moje práce začala nést ovoce. Přišli první zákazníci. Mezi jinými i Pavel Říha, který se dnes řadí mezi jedny z nejúspěšnějších infopodnikatelů v ČR a na Slovensku. Náš první společný produkt byla – Škola Návyků (časem se z něj stala Akademie Návyků). A tato spolupráce stále trvá. Pavlovi se starám o většinu jeho webů, které jsme spolu vytvořili a nyní je i spravuji.

Mezi nimi například: produktivnictyrka.cz, zenhabits.cz, pavelriha.cz a mnohé další. Nějakou dobu jsem se podílel i na jeho nejnovějším projektu placenzaexistenci.cz.

Další zákazníci na sebe nenechali dlouho čekat. Roman Studený – Zateplení fasád, ten dokonce stál na akci Miliónové impérium jako příklad člověka, kterému infopodnikání skvěle funguje a vydělává statisíce. Dana Sofie Šlancarová a Erik Hutter… více příkladů najdete ZDE v mém portfoliu.

Zároveň přišly desítky “menších klientů”. Následoval autor bestselleru Přitažlivost Michal Kopecký, kde jsem pracoval na minulé verzi AkoSbalit.sk. Radek Novotný – Pravda o vodě (jeho web má tisíce návštěv měsíčně). Zuzana Adam specialistka na Feng Shui – autorka Feng Shui Academie a další. Více mých klientů najdete zde.

Většina webů byla postavena na OptimizePressu a produktech Firmy 2.0 (dnes SmartSelling) – FAPI, SmartEmailing, MioWeb…
2014
2013
2013
Dalším infoproduktem byl můj vlastní online produkt – Automat na peníze s OptimizePressem „snadno a rychle“. Vyzkoušel jsem si na něm provázání všech systémů v praxi, jejich funkčnost a vychytal případné mouchy, které na systémech byly.
2013
2012
2012
Velký boom „Infopodnikání“ (prodávání informací na internetu), který nastartoval David Kirš. S ním také projekt Miliónové impérium (dnes nově Prodej svůj talent). Rozebral jsem jejich web, zjistil jsem, jaké systémy používají a následně je začal testovat na svém vlastním webu.

Takže jsem byl vlastně první testovací králík a svůj první “zákazník”. Prvním infoproduktem byl e-book o WordPressu. Díky Miliónovému impériu a dalším projektům jsem začal více působit na sociálních sítích a být více vidět.
2012
2006
2006
V roce 2006 mě můj nový kolega seznámil s WordPresem. Najednou žádné programování. Mohl jsem využívat práce někoho jiného – šablon, pluginů, systémů, které se daly jednoduše propojit. Mým prvním dílem byly mé vlastní stránky.
2006
2001
2001
V roce 2001, kdy jsem pracoval jako správce počítačové sítě na Katastrálním úřadě, za mnou přišel kolega se slovy: “Je potřeba nový intranet, co kdyby ses do toho pustil?”. Uměl jsem spravovat sítě, opravovat počítače, odvirovávat, čistit a nastavovat systémy. Tohle byla pro mě velká výzva a zároveň mě to lákalo. Naučil jsem se tedy programovat v PHP a vše kolem, co bylo pro stavbu intranetu potřeba. K intranetu pak začaly přibývat další programy pro usnadnění práce zaměstnanců, které fungují dodnes.
2001